Често задавани въпроси

Дистанционно банкиране

Как да активирам дистанционното си банкиране?

При стартиране на Вашата регистрация, ще получите имейл за потвърждение на Вашия личен профил за дистанционно банкиране. Необходимо е да активирате получения линк, след което може да ползвате Вашето дистанционно банкиране.

Какви са изискванията за паролата?

Вашата парола трябва да съдържа 8 знака - малки и големи букви, цифри, специални символи.

Колко време е валидна паролата ми?

Всяка парола е валидна в продължение на 3 месеца. Една седмица преди изтичане на валидността на паролата системата ще изисква нейната смяна.

Какви операции мога да извършвам чрез дистанционното банкиране?

Чрез дистанционното банкиране Вие имате възможността да откриете депозит онлайн и да управлявате средствата си дистанционно без да се налага да посещавате нашия офис.

Мога ли с един код за потвърждение (OTP) да извърша повече от една транзакция?

Всяка транзакция изисква отделен код за потвърждение (OTP), който ще бъде изпратен със SMS на Вашият телефонен номер. След получаване на SMS известие, кодът важи в продължение на 3 минути.

Каква е цената на SMS известието?

Известяване чрез SMS съобщение е безплатно и не зависи от тарифния план на ползвания от Вас мобилен оператор.

Какво да направя, в случай че не получа код за потвърждение (OTP)?

При избор на бутона “Изпрати нов код“ следва да получите OTP код на Вашия мобилен телефон до няколко секунди. В случай на забавяне, моля генерирайте нов код или се свържете с нас. Бутона е активен за избор след изтичане на времето за валидност.

Къде мога да направя справка за движението по сметката си и колко време ще е налична тази информация?

Чрез системата за дистанционно банкиране Вие имате постоянен достъп до извлеченията и авизата от Вашата сметка. Историята на движенията по сметката се съхраняват 2 години. Един месец преди изтичане на крайния срок системата ще Ви напомни да запазите на Вашия личен компютър съответните документи.

Как да сменя подадените от мен имейл и/или телефон?

Можете да смените своите имейл и/или телефон по следните начини:
1. Чрез дистанционното банкиране, следвайки менюто за промяна на лични данни;
2. На телефон 0700 11 004, чрез съдействието на нашия център за обслужване на клиенти;
3. В нашия офис, на адрес: гр. София, п.к. 1766, район Витоша, ул. Околовръстен път № 260.

Промоционални депозити
Депозит в лева С годишна лихва до
0.60%
Депозит в евро С годишна лихва до
0.30%
Всички искания за откриване на клиент/депозит подлежат на одобрение от страна на Банката, заедно с необходимите допълнителни документи, съгласно приложимите Общи условия и Общи условия за дистанционно банкиране.