Свържете се с нас
Имате въпрос? Прегледайте нашата секция с често задавани въпроси и, ако не намерите отговор на Вашия въпрос, екипът ни е на разположение за съдействие.
Изпратете запитване

Уважаеми клиенти

Благодарим Ви за интереса към "Депозити с бъдеще"! Свържете се с нас, за да намерим заедно най-доброто решение за спестяванията Ви. В случай че вече сте наш клиент, можете да направите справка за Вашите депозити в електронното банкиране.
0700 11 004
Работни дни от 09:00 до 18:00
deposits_info@postbank.bg

Имате въпрос?

.
Предпочитан начин за контакт
.
.
.

Често задавани въпроси

Мога ли да открия депозит онлайн?

Чрез нашата иновативна платформа "Депозити с бъдеще" можете да откриете депозит онлайн. Нужно е да ни изпратите своето Искане за откриване на клиент/депозит, което подлежи на одобрение, заедно с необходимите допълнителни документи, съгласно приложимите Общи условия на Банката. След приемането Ви като клиент следва да преведете сумата, която желаете да депозирате.

Гарантирани ли са влоговете в Юробанк България АД?

В съответствие с чл.57 от Закона за кредитните институции, Банката уведомява депозанта на приложимия механизъм за гарантиране на депозитите, както следва: Депозитите в Юробанк България АД, са гарантирани от Фонда за гарантиране на влоговете в банките на основание Закона за гарантиране на влоговете в банките. Подробна информация за приложимия механизъм за гарантиране на влоговете е публикувана на интернет страницата на фонда: dif.bg.